~ Selamat hari Guru ~

Salam....

Hmm... bertemu kembali selepas praktikum... Pada kesempatan ini, aku nak ucapkan tahniah pada sume dak2 akaun batch 2006/07 coz berjaya menghabiskan praktikum 14 minggu di sekolah masing-masing.... Hope korang sume enjoy dan berjaya menjadi CIKGU BITARA!!!

Aku juga ucapkan SELAMAT HARI GURU buat pertama kali bagi diri kita sendiri dan semua guru-guru yang telah menjdai guru.... Hmm aku harap sangat sesibuk mana pon korang, jgn lupa pada blog nie... Ini ja satu2 medium untuk kita keep in touch k....

Hmm pape pun, ak harap kita sume dapat berjumpa pada hari yang ditunggu2 oleh kita sume selepas 4 tahun study di UPSI, KONVOKESYEN... aku dengar ura-ura berita bahawa konvo kita pas hari raya... maybe 1st week pas hari raya.... yg istimewanya Konvo bulan september ini ialah kita akan konvo selama 10 hari... pasti meriah di SITC.... dan kalo dah september konvo, sah2 posting lewat kot....

hmm pape pon.... sama2 kita nantikan hari bersejarah itu....

akhir kata: Jom ber pk lagi.... hahaha

0 ulasan:

aku budak akaun

blog ni saje2 jea buat nk kumpul dak2 akaun yang skema yang ade kat upsi nie..so sape2 rase dia bdk akaun leh ah tinjau2 blog nie..